Åt fel håll igen

Vi bröt idag igenom botten igen och det är nu andra gången på raken som det går åt fel håll.
Jag ser det som så att vi nu har avverkat felmarginalen och förhoppningsvis ska det vara lite mer "lättanalyserat" framöver.
Den mest troliga förklaringen till utvecklingen är att marknaden nu kastas mellan hopp och förtvivlan från vecka till vecka i en helt oviss marknad som åskådliggörs av den konsolidering som vi befinner oss i sedan oktober.

Jag provade Bull idag vid 655p, men blev utstoppad med en mindre förlust.

Kommentarer
Postat av: Paul Ebbe

Tack för en bra blogg!



Vad tror du om Nasdaq? Den har ett gap mellan dagshögsta i går (17/2) på 1492,82 och dagslägsta dagen innan (13/2) på 15,30,05. Ska det gapet slutas och kursen fortsätta upp till förra gapet som ligger på 1634?



Mvh Paul

2009-02-18 @ 23:41:00
Postat av: Paul Ebbe

Glömde min mailadress...



//Paul

2009-02-18 @ 23:43:41
Postat av: Kecke

Hej Paul



Vanligen så brukar ju gap täckas ganska snabbt eller försöka täckas, men nu sammanfaller gapet med ett utbrott ner från en flaggformation. Jag tror vi har fått ett avstamp mot lägre nivåer och att gapet förblir ett tag framöver.

2009-02-19 @ 11:04:14
Postat av: Paul Ebbe

Tack, Kecke, för svaret!

2009-02-20 @ 08:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0