Osäkert

DOW drar sig neråt efter gårdagens återhämtning mot slutet och ligger nu runt -1,5%
Min bedömmning är att det kan fortsätta upp i det korta perspektivet, men jag tror inte att vi är färdiga riktigt på nersidan att döma av motreaktionen upp hittils. Säljarna verkar inte vara färdiga! Runt 8800-9000p tror jag DOW kan landa. 

Jag har tidigare skrivit att det behövs en kraftig motreaktion för att man ska börja urskönja en bottenformation.
Den kraftiga motreaktionen är ju ett bevis på att faktiskt förelåg en överreaktion på nersidan.
En etablering och konsolidering är ett bevis på att båda parter anser att de gör bra affärer på nuvarande nivåer.

Överreaktion på nersidan och sedan kraftig motreaktion upp....ingen långvarig konsolidering på de här nivåerna tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0