Skarpt läge

Nu är det skarpt läge för positionering.

Botten bör nås imorgon eller på torsdag och sen räknar jag med fortsatt upp.
Vi har nu en perfekt setup för uppgång och det som nu fattas är en stängning över 710p.
Eftersom det är drygt 10% upp till 710 nivån, så föredrar jag att ta position nu när gummibandet är spänt på nersidan istället för tvärtom. Någonstans mellan 620 och 650p siktar jag på och med stopp vid 590p.

Det enda som oroar mig är att det är lite väl uppenbart ur tekniskt perspektiv, så det blir en lite försiktigare positionering än förra gången och ökar ytterligare om vi får bekräftelsen genom stängning över 710p.



Kommentarer
Postat av: finimej

tack kecke, då står vi med håven där vid ca 620. Får se hur index bete sig imorgon.

2008-11-11 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0