Låg volym

Det fortsätter att gå åt fel håll för mina positioner och vi närmar oss nu stoppnivån vid 590p.

Eftersom vi inte fick uppgången mot 640p, så kom jag aldrig ur mina positioner.
Det är ett svårt ställningstagande nu eftersom volymen är väldigt låg under nergången och det känns som att det kan braka iväg uppåt närsomhelst. Det är inte kul att stoppa ut sig precis innan det vänder upp.
Det lutar åt att jag fortsätter att avvakta ytterligare någon dag trots att det börjar bli kännbart i depån.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Tack för en superintressant blogg,den läses alltid först på morgonen.

Idag satte du precis ord på mina tankar om att hoppa av eller inte. Jag stannade kvar precis som du, fallhöjden kan ju rimligtvis inte bli så stor.

2008-11-19 @ 18:51:48
Postat av: Anonym

Planerar du fortfrande sitta kvar imorgon? I skrivande stund har S&P precis stängt på -6%.



Sitter i liknande sits som du men planerar nog att byta innehav mot björnar istället.

2008-11-19 @ 22:28:50
Postat av: Kecke

Jag tar lite förlust imorgon med tanke på utvecklingen i USA och ökar till 70% likvid.



Björnar är jag inte alls sugen på med tanke på den låga volymen.

2008-11-19 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0