Köpte igår

Jag gick in igår eftermiddag och ligger lite plus änsålänge. Ligger fortfarande drygt 30% likvid dock.

OMX bottnade vid 623p idag och nu skall vi alltså etablera oss över 710p för bottenindikering (se graf nedan)
Volymen under nergången var mycket låg och det var bara en frågan om var botten skulle komma.
Nu blev det nära eller under årslägsta nivåerna för USA indexen, medans OMX följde min utsatta plan.
Det ger anledning till viss betänksamhet vad gäller denna uppvåg. Nu måste indexen pånytt övertyga på uppsidan.
Hursomhelst så kom jag in på en bra nivå och kan ta det lugnt imorgon och flytta upp stoppen från 590 nivån.

Nu får vi hoppas att det blir lika bra drag på OMX som det blev i USA ikväll.

Kommentarer
Postat av: finimej

Jo, jag gick in köp i torsdags, med 23% av depån, har 77%% av likvid. Jag följ mina analys också, men jag känner mig mindre säkert. Så om du skriver med en gång här när du har tagit position, kanske jag känner mig mer säkert. Tack för din uppdaterinng.

2008-11-14 @ 01:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0