Fortsättning på inslagen bana

Det blev en lite mer långvarig uppstuds i fredags än jag räknat med, men nu verkar vi fortsätta på inslagen bana.

Om man tittar på DOW, så har stödet förflyttats upp mot 8425-8450p.
Om man tittar på OMX, så ser 650p ut som den starkaste stödkandidaten och därefter ca 620p.

Min bedömmning är att denna nerrekyl skall användas för att minska likviditeten igen och gå in för uppgång.
Om vi får en etablering över 720p under ökande volym i nästa uppvåg, så har vi en köpsignal som indikerar fortsatt uppgång mot 810-850p. Det finns alltså en ganska bra risk/reward idagsläget enligt mitt sätt att se det.

Kommentarer
Postat av: DreamStone

Stort tack för update!

2008-11-10 @ 23:12:01
Postat av: Petkin

Har följt din sida ca en månad. Kanonupplägg och enkelt. Dina analyser uppskattar jag att du delar med dig.



Finns det inga mindre "riskbolag" som du bevakar?

2008-11-12 @ 19:48:36
Postat av: Kecke

Petkin.



Nej jag har inga mindre riskbolag som jag bevakar för tillfället. Jag köpte Nordea och Kinnevik i denna vändan.

2008-11-13 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0