Förlust

Sålde idag av hälften av mina Bull med förlust och ligger kvar med resten. Det känns alltför osäkert att ligga såpass mycket investerad förtillfället. Då känns det bättre att ha likvider tillgängliga när situationen klarnat upp.

Känslan är att det kan fortsätta ner förbi årslägsta även om vi har en del andra indikationer som nu är positiva.
Eftersom volymen är såpass låg, så skulle vi kunna få en dubbelbotten, men denna signal är enligt mitt tycke väldigt opålitlig och oftast söker det sig en bit under föregående botten när det väl sökt sig så här långt ner.
Jag ligger lågt ett tag med nya positioner som det ser ut nu och försöker få grepp på marknaden först.

DowJones har nu bara 600p kvar tills bottennoteringen 2002 (7197p)
Här borde vi hitta stöd för en lite större motreaktion.

Nästa affär är med hög sannolikhet köp igen... jag går inte i negativa positioner med den här nergången i ryggen och med den låga volymen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0