Explosion

Uppgången kom tidigare än jag väntat mig och jag har inte hunnit öka på innehaven.

Nu har vi istället ett dubbelbottenscenario att ta i beräkning. Det är en vansklig signal som jag nämnt tidigare och man bör inte ta ut något i förskott innan utbrottet är på plats under ökande volym. Nivån som skall passeras för signal är 720p.
Det vanskigaste med denna formation är att det är svårt att avgöra om det är en konsolidering eller bottenformation innan själva utbrottet. En viktig ledtråd är att volymen expanderar kraftigt under uppgången och utbrottet.
Volymen idag var bara marginellt högre än föregående dagar.

Hursomhelst, så pekar det mesta på fortsatt uppgång mot 700-720p den närmsta veckan och sen får man ta ställning till fortsättningen. Oavsett så känns fallhöjden begränsad och jag tänker försöka öka vid rekyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0