Rally i USA

Det blev ända in i kaklet på USA börserna!

Imorgon kommer OMX gå starkt trots att diffen mellan USA stängning och STHLM inte var så stor.
Asien och USA terminerna kommer hjälpa till att lyfta OMX.

Jag är övertygad om att USA fortsätter upp direkt i öpnningen, men slår i taket ganska snabbt för att sedan vända ner mot minus. OMX motstånd 940 eller 950. Någon av dessa nivåer kommer stoppa OMX indexet imorgon!
Ytterligare motstånd på 955.

Fortfarande inga signaler för uppgång på lång sikt!


Kommentarer
Postat av: DreamStone

Hejsan Kecke!
Ville bara tacka för en bra sida, foljer den (och ett par till) kontinuerligt och dina inlägg på BS. Vi får väl hoppas att din tradingportfölj börjar röra sig snart, för nu har den stått på -1,5% länge ;))))
Skämt åsido vi använder samma instrument och har mycket lika tankegångar har jag märkt. Dock har jag inte så stor kunskap i TA (ska dock ta tag i det). Men håller reda på stöden och motstånden till 100%. Nåväl, keep up the good work!

2008-03-19 @ 01:28:51
Postat av: Kecke

Hejsan!

Känns lite mer problematiskt nu än under oktober-januari. Konsolideringen har blivit mer utdragen än vad jag först trodde och det känns inte lika självklart att spekulera i fortsatt nergång längre.

Retligt att jag inte har förmått att dra nytta av nergången från 980 senast!

2008-03-19 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0