Stängning på dagslägsta

OMXS30 stängde på dagslägsta 914 idag och troligen fortsätter det ner inledningsvis imorgon beroende på det utvecklas i omvärlden. 905p motsvarar den stigande trendlinjen från januari eller botten i konsolideringen om man så vill.

Troligen ner iallafall inledningsvis imorgon, men sedan räknar jag med att motreaktionen upp kan ta fart.
Det är duktigt översålt nu och vi ligger nära stödnivåer av det starkare slaget.
Den här gången vill jag gärna se hur motreaktionen utvecklar sig innan jag uttalar mig om hur högt det kan nå i en upprekyl.

Det jag förväntar mig från USA ikväll är fortsatt nergång med ca 1,5% på DOW för att sedan hämta sig mot slutet.
Skulle det mot förmodan stänga ännu lägre, så bör man nog avvakta med köp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0