Försök att repa sig i USA

Ser ut att försöka repa sig i USA nu under andra halvan av dagen.

Självklart kan det inte fortsätta rasa på detta viset dag efter dag.
Vi har nu 9 dagars nergång sedan förra toppen på OMX och det är en ganska normal kortsiktig rörelse.
Håller sig bara oljan under ATH ett par dagar, så kommer upprekylen.

Det intervall jag har siktat in mig på är 11700-11950 på DOW och 885-910 på OMX i en upprekyl.
Sen fortsättningvis ner!
Jag tror sedan att nästa nervåg kan vara den sista, men sannolikt landar vi i den nedre regionen av det intervall jag nämde i föregående inlägg.(820-760)

Finns många som pekar på 600-666 som tänkbar botten, då detta är indikationen av den gigant HS som bröts när vi passerade tidigare årslägsta från januari. Visst är det möjligt om marknaden kapitulerar totalt, men jag håller fast vid mitt målintervall tills dess att jag ser styrka i uppgångarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0