Passandebedömmning??

Har läst något som hastigast om "passandebedömmning" på Nordnet, men inte brytt mig om att fördjupa mig vidare. Det skulle jag ha gjort!

Eftersom swingtradingen ligger nere tills en formation eller något som helst tecken på trendrörelse uppenbarar sig, så tänkte jag idag idag prova på lite daytrading. Objektet var en OMX köpwarrant som skulle inhandlas vid kl 10.20 när OMX låg som lägst. Köpordern gick ej igenom med felmeddelandet "invalid instrument". Efter många försök, så ringde jag tillslut till Nordnet och fick veta att man var tvungen att aktivera warranthandeln genom att svara på ett par frågor i en passandebedömmning. När jag väl gjort det, så loppet kört och OMX hade redan rusat i höjden. Kostnad = 8000-10000 kr

Ska läsa all info från Nordnet framöver!

Förövrigt har utvecklingen i USA idag gjort att bitarna troligen börjar falla på plats.
Vi står inför en uppgång troligen närmsta tiden!
Ska fortsätta analysera och återkommer ikväll eller imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0