Börjar bli girig

Girigheten börjar nog slå sitt grepp om mig nu  ;-)
Börjar nu plötsligt tveka på 980 som topp och kikar på 1040??
Allting går så fort nu och det blir svårt att bedömma styrkan i uppgången.
Indikationerna på konsolideringsscenariot har väl inte fallit på plats riktigt som jag tänkt mig och om man kollar på NASD, så ser det väl knappast ut som om det skulle vända ner imorgon. Island reversal på NASD, vilket innebär en helomvändning. Först gap ner sen gap upp!  Konsolidering intradag och avslutning positivt!!
Sen kommer MSFT med en rapport efter stängning som faller marknaden i smaken dessutom.

Å andra sidan har topparna de senaste dagarna bara stigit svagt, vilket kan vara en indikation på att 980 faktiskt håller!!

Känns lite som att lägga "fälleben" på sig själv om man inte agerar som man tänkt från början, så jag säljer nog häften av Bull och avvaktar lite med Bear tills stormen har lagt sig och man kan urskönja ett tydligare mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0