Spännande vecka väntar!

Under kommande vecka kommer jag hårdbevaka börsen!
Vi har fått tydliga svaghetstecken under den gångna veckan och stora nergångar.
Min bedömmning är att börserna kommer försöka repa sig veckan som kommer.
Jag köpte lite bull i fredags, men kommer troligen växla över till Bear i nästa vecka.

Det har varit en lite lugnare period nu och inte samma domedagsstämmning som för några veckor sedan.
Man läser ganska ofta om analytiker som tror att det "snart" vänder upp, men det märks inte på börsen.
Det kommer inte in några fyndköpare på bred front av volym och kursutvecklingen att döma.

Put your money where your mouth is optimists!

Annars blir utgången troligen detsamma som i början på januari och då ska jag vara med på nergången till
800 på OMXS 30.

Graf Dow Jones Index

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0