Köpsignal på BBP indikatorn

BBP indikatorn har slagit över i köp för första gången sedan jag började med den, så nu får vi se om den ger något. Lite spännande eftersom jag med mina vanliga analysmetoder hade riktat in mig på sälj efter toppen vid 1000 p på OMX.

Vad gäller OMX, så syns nu ett tydligt konsolideringsintervall på charten.
Intervallet är svagt sjunkande och nivåerna imorgon är golv 965 och tak 988.
Som regel är denna formation bullish. Kan det vara så att det faktiskt skall upp mer...nerrekylen har ju inte varit speciellt kraftfull? Jag börjar merochmer luta över åt detta scenario. Etablering över 988 skulle jag tolka som klart positivt, då kan det nog bära en bit till. Först och främst är det 965 som troligen skall testas och isåfall hålla.

Jag var inne och handlade DXD på AMEX ikväll och tjänade en liten slant på nergången på DOW.
Ligger kvar i AZN...


Kommentarer
Postat av: mulin

Vad tycker du, egentligen, om programmet Top Model på trean? Tyck till i mitt senaste blogginlägg!

2008-04-09 @ 22:19:34
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-04-09 @ 22:21:23
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0